söndag 28 februari 2010

Jogging...

Visserligen vann inte Johan Olsson men jag tyckte hans tredje plats var minst som en halv seger. Så jag gick allt ut och joggade lite ändå. Jag orkade inte en hel mil men det blev 45 minuter i lössnön i alla fall. Jag kände mig lite som den konstigaste men ändå på något sätt som den skönaste människan i Molkom när jag joggade vid tiotiden en söndagkväll...

Exempel på fler sköna typer från Molkom: Ulf Malmros, David Shutrick, Stefan Olsson (kapten för svenska friidrottslandslaget), Ann-Louise Skoglund (häcklöperska) och Perra Jonsson (hockeytränare i Sveriges tråkigaste hockeylag: FBK... 10-3 mot Modo... Hehehe. Mora: fundera på om inte Perra vore något för er).

Jag kommer ju aldrig platsa bland det gänget eftersom jag är inflyttad. Jag får vara nöjd med att vara en skön typ från Storfors istället! Fler sköna typer från Storfors: mina pånyttfunna vänner på Facebook: Den stora charmören och flickfavoriten Peter Kvist och the one and only: Jonis Larsson!

Undrar vad man ska göra nu när OS tar slut? Kanske att det blir mer löpning framöver?

5 kommentarer:

  1. Du som finns i cybervärlden får ta och hälsa till Jonis och kvist. Var nog just inte mycket mer än 20 år sen jag träffade dom.

    SvaraRadera
  2. Ingmarie: Nä, inte kanske! Det BLIR så! :-)

    SvaraRadera
  3. Å Rongedahlarna då?

    SvaraRadera
  4. Till Pigg å nyter:
    I min lilla värld är inte bröderna Rongedahl så sköna typer... :-)

    SvaraRadera