onsdag 17 februari 2010

OS notiser

Lindsey Vonn vann rättvist!
Hon verkar även riktigt trevlig fast hon kommer från det konstigaste landet.
Dessutom pratar hon ju utländska...
Många skäller ju efter Fransmännen, att de inte vill prata Engelska. Men Amerikaner då... De vet ju i allmänhet inte ens om att det finns andra språk än Engelska...

Jag har aldrig varit något fan av Petra Majdic... Men efter den där vurpan... Nu håller jag lite på henne i alla fall!
Den där banan såg ju livsfarlig ut! En del grejer i det här OS:et verkar allt riktigt amatörmässiga!

Själv har jag joggat runt Molkom nu i kväll! Jag gissar på att det blev sex kilometer...

5 kommentarer:

  1. Gissar??? Du behöver en Garmin! :-)

    SvaraRadera
  2. Hmmm... Ska en gammal orienterare behöva GPS? :-)

    SvaraRadera
  3. Fast jag undrar lite om du var bäst i löpning eller i själva orienteringsmomentet?

    SvaraRadera
  4. Ärligt: Jag var minst dålig på att springa. Om jag hade tur stod kontrollen där jag kom skubbandes! :-)
    När ni köper nya Garmins ärver jag gärna den gamla! :-)

    SvaraRadera
  5. Eva har haft två Garmins, men ingen har hon köpt :-)

    SvaraRadera