lördag 20 februari 2010

Melodifestivalen.

Vilka ska man hålla på?
Jag kollade i NWT nu vilka som var med...
Och det såg man ju direkt vilka som var tuffast och hårdast. Jag har aldrig hört de, men ändå: Heja startnummer åtta!

Och det verkar som de planerat OS programmet efter våran melodifestival... Om man inte är speciellt intresserad av backhoppning, efter att Boklöv lagt av, eller av norsk ishockey ser det inte ut som att vi missar något!

Däremot, direkt efter melodifestivalen, ska vi heja på Hellner när han åker för medalj!

Annsofie är ute och kör bil med Clara nu i snöovädret... Hoppas det går bra! Men det gör det säkert! Hon är ju van efter våra år i skogen! Mellan Östra Deje och Mölnbacka brukade hon ta kurvorna på två hjul med sin gamla Nissan Cherry som värsta Tina Thörner! :-)

3 kommentarer:

  1. Damernas super-g! Du har ju missat dagens roligaste gren! Två av spelens coolaste deltagare, Mancuso och Vonn åker ju! Heja konstiga landet! Anja? Ja, visst håller vi på henne också, men bara för att hon är svensk... Och idag blåser det motvind på fjället. Jane som är hård har åkt både utför och längd, jag som är vek nöjde mig med längd. Barnen är i leklandet...

    SvaraRadera
  2. Tusan vet om inte backhoppning är roligare än Melodifestivalen?

    SvaraRadera
  3. Till Fjällberg: Super g hinner vi se före melodifestivalen tror jag?

    Till Leif: Om Anja hoppar backhoppning kan det bli spännande! Nä, nu var jag onödigt rå... ;-)

    SvaraRadera