onsdag 10 februari 2010

Onsdag kväll:

Tråkiga sportnyheter: Lindsey Vonn är skadad. Hoppas det ordnar till sig så att hon kan vara med på OS. Jag tror hennes första tävling är redan nu till helgen...

Roliga sportnyheter: Christian Olsson går från klarhet till klarhet. Över 17 meter i dag! Och Leksand spöade AIK i hockey. I år kan de väl inte missa elitserien? Med alla nyförvärv...

En rolig sportnyhet till: Det blev en jogging runda för mig i dag igen! Götajoggen i sommar kanske? Vi får väl se... När jag blir äldre vill jag i alla fall inte se ut som Plura (hahaha):

5 kommentarer:

  1. Ingen fara för för Plura-looken brorsan. Du har ju inte anlag för hästsvans!

    SvaraRadera
  2. Den där har du legat och funderat ut hela natten... Och inte kunnat sova en blund... :-)

    SvaraRadera
  3. Seriöst brorsan? Ser jag ut som en funderande, tänkande kille???

    SvaraRadera
  4. Seiöst brorsan: Jag tror att alla människor tänker, fast på olika sätt! Och det du skrev klockan sex i morse var bland det roligaste jag läst på länge! Så du måste ha tänkt lite? Eller var du rolig utan att veta om det? :-)

    SvaraRadera
  5. Seriöst brorsan, folk som jag, å för all del Patrik Sjöberg, vi tänker inte. Vi bara glappar. Ibland blir det roligt, men oftast bara irriterande. För andra alltså. För oss blir det alltid roligt! Och klockan sex i morse skrev jag det där med ena handen, samtidigt som jag borstade tänderna med den andra. Gissa hur mycket simultankapacitet det fanns kvar till att tänka på eventuella tankar då?

    SvaraRadera