fredag 19 februari 2010

Fredag eftermiddag!

Egentligen är det lite konstigt att jag tycker det är så skönt att det är fredagseftermiddag... Jag menar, har precis kollat klart.se... Så nu vet jag vad jag kommer att få göra i helgen... Hahaha...

Annars blir det nog väääldigt lugnt i helgen. Jag ska väl försöka jogga någon gång mellan snöskottningspassen... Clara och mormor har gjort upp att Clara ska sova i Forshaga natten till söndagen. Men det kan ju inte bli några större utsvävningar för det. Vi får väl bara gosa desto mer med lilla Ella istället. Och sen är det väl även en massa OS att titta på! Kalla och Haag ska väl åka i kväll? Och så är det väl någon hockeymatch också... Hahaha, skrev jag "lugnt" högst upp? Nä, det ser väl ut att bli fullt upp!

Men till att börja med ska jag åka och köpa lite livselexir på bolaget... Sen ska jag åka förbi pizzerian och köpa med lite riktig husmanskost hem! Bara så att ni vet: Det finns pizzor utan döda djur på! :-)

Vi hörs senare i helgen!
Vad tråkigt att räknaren har ballat ur. Tänk om ingen är här och läser... Vad vet jag här i min "bubbla"...  Kan ni inte ge ett livstecken ifrån er?

6 kommentarer:

  1. Jag läser! Ska ta helg nu. Trevlig helg till er alla med snöskottning! Själv tar jag nog löpbandet, får så ont i fotlederna av att sladda i snön!

    SvaraRadera
  2. Tjena Syrran!
    Trevlig helg till er också!

    SvaraRadera
  3. Jag sitter på ett försenat tåg. Mot Dalarna. Kan du maila en Öl till tåg 590?

    SvaraRadera
  4. Bärsan kommer i en bifogad fil! :-)

    SvaraRadera
  5. Man kan även äta en vegetarisk med skinka.

    SvaraRadera
  6. Till Fjällberg:
    Se till att botten är vegetarisk iaf! :-)

    SvaraRadera