fredag 5 februari 2010

Fredagskväll i Molkom!

Nu var fredagsmyset i Molkom avklarat och kidsen har krypit ned och somnat... Clara kommer att sova bra. Det har ju varit dagis i dag och det tar på krafterna! Ella håller på att få tänder och har därför sovit lite oroligt några nätter. Men det är ingen fara...

Vad blev det då? Blev det den varma smörgåsen? Jo, visst blev det den! Tack för tipset Joakim! Och det blev mycket gott! Clara tyckte det var lite starkt men nog tog det slut på tallriken! Och efter det serverades varsin stor skål Vienetta!

Och vad händer nu då? Inte mycket... Jag sitter med min Arboga och Annso sitter bredvid med en skål dill/gräslök... Jag har lite saker jag behöver prata med henne om så jag väntar på att hon ska gå ut till pc:n i sovrummet så vi kan chatta...


Nä, skojar bara. Riktigt så konstiga är vi inte än! :-)

1 kommentar:

  1. Kul att maten gick hem. Du får hålla igen med kryddorna nästa gång eller byt till vanlig naturell creme fraiche. Vi kör med naturell då det är den enda som finns i laktosfritt alternativ och det funkar bra.

    Lycka till på travet idag.

    SvaraRadera