onsdag 3 februari 2010

Min lista på tråkiga saker som är roliga bara man kommer i gång:

1. Sk...... Hmmmmmmmm, Nääääääääää. Jag hade tänkt skriva "Skotta snö!" Men är det roligt? Nääää, men skönt att komma ut lite i alla fall!!!

2. Äsch.......... Kom inte på något mer...


Nu har vi laddat ned Skype till pc:n oxå så nu kan Annso och jag sitta och chatta och spela luffarchack med varandra fem meter från varandra... Löjligt men roligt!

Jag lämnar nog kvar laptopen hemma i morgon... Vad synd om er om ni inte får läsa något sånt här intelligent inlägg från mig förrän i morgon kväll!!! :-)

Men det är klart... Det kanske går från mobilen... Får testa det!

Och kom i håg:

”De som tror att de inte har tid med fysisk aktivitet måste förr eller senare bereda sig på att avsätta tid för sjukdom” Edvard Stanley (engelsk läkare 1820-1893)




4 kommentarer:

  1. Till Kraxpelax:
    Oj! Riktigt spännande ju!

    SvaraRadera
  2. Och tänk på att leka med datorn inte räknas som fysisk aktivitet!

    SvaraRadera
  3. Jo, om man slår hårt på tangenterna!

    SvaraRadera