fredag 12 februari 2010

Fredag kväll!

Så! Då var fedagsmyset avklarat och minifolket har krypit ned och somnat!

Själv har jag fått mitt papsigodis i soffan: Min kära Arboga 5,6 som i dag får sällskap av en liten whisky. Så det är bäst jag passar på att skriva nu för efter att jag druckit upp kanske jag stavar ännu sämre…

Till middag i dag blev det tacos… Ingen är väl förvånad? Men numera blir det bara var tredje fredag efter att vi fått tipset på den varma smörgåstårtan… Vi gjorde färsen på soja i dag! Skulle jag vilja skriva alltså... Nä, den var allt gjord på en mördad kossa som vanligt…

Den här veckan har min kära lilla mamma gjort V75 raden. Den såg livsfarlig ut! Själv måste jag gå klart trav kursen innan jag kan göra min vinnarrad! Men det verkar som kursen stagnerat efter två lektioner? :-)

Mamsi ville förresten ha receptet på smörgåstårtan. Klicka HÄR, mamsi så kommer du dit!

Annars händer inte mycket här i kväll. Det är i och för sig full fart nere på rv 63. Alla rallybilar är på väg från skogen till nattvilan inne i Karlstad.

Är det någon som ska sitta uppe och titta på OS-invigningen i natt? Jag står nog över tror jag…

Jag frågade förresten Clara om hon var sugen på badhuset i morgon. Men hon ville vara ute och leka sa hon. Så vi får väl se vad vi hittar på…

Nedan en ny bild på Ella! Hoppas Clara vill vara med på något kort i morgon…

Ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi senast i morgon.


1 kommentar:

  1. Får önska lycka till på V75 i morgon. Det är dags för en vinst nu snart.

    Ska ta upp travskolan snart igen, jag har bara inte hunnit med det denna vecka. Kommer inom kort.

    SvaraRadera