torsdag 18 februari 2010

Gymmet…

Jag skrev ju i går att jag joggade sex km, så nu får jag nog vila de gamla benen några dagar.

Men vad ska jag hitta på i stället då?

Hmmm… Jag tror jag åker och tittar om mitt gamla gym står kvar nu när jag åker hem från jobbet! Jag hittade i alla fall ett par gamla sunkiga gympabyxor som låg i en påse i mitt skåp i omklädningsrummet tillsammans med ett par ännu sunkigare träningsdojor! Jag stoppade ner näsan i påsen… Det luktade sådär… Jag skulle tro att det är en sju-åtta år sen den påsen blev öppnad sist! Men å andra sidan, det där gymmet är ganska sunkigt också! :-)

Äsch! Jag åker väl dit och tittar en sväng. De får väl slänga ut mig om de tycker jag luktar för illa!

6 kommentarer:

  1. Gamla? Men hallå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Vad är då MINA? ;-) Men ett gymbesök blir bra. Kolla om vikterna är lika lätta/tunga som för 7-8 år sedan. ,-)

    SvaraRadera
  2. Ingmarie är ju bara barnet mot en annan :-) Dessutom har hon övergivit vackra Falun!

    SvaraRadera
  3. Till Ingmarie: Vikterna var tunga! Jag orkade inte ens det jag värmde med förr i tiden... Jag trodde du var yngre än mig. Men dina ben KÄNNS nog yngre än mina iaf! :-)

    Till Leif: Det är fint i Falun! Iaf lite utanför stan... Har Eva visat Vika?

    SvaraRadera
  4. Kommer mycket skit från Falun också. Jag själv tex.

    SvaraRadera
  5. Hmmm... Hur tänker du då? Mycket? Vad är det för skit mer? Hahaha :-)

    SvaraRadera
  6. Jag tror jag är äldre och oavsett så har nog mina ben slitits mer än dina. ;-) Visst är Falun fint! Jag saknar det....Men situationen blev ohållbar med jobb-pendlandet och det var ingen där som ville ha mig. ;-)
    Tack och lov har jag vänner att besöka. :-D

    SvaraRadera