tisdag 2 februari 2010

Trött 2...

Jag läste på en polares blogg att han kände sig trött. Jag hade tänkt skriva någon flåshurtig kommenter till honom. Typ: "Trötthet är bara en känsla som man inte ska tänka på!"

Men så kom jag på att jag känner lika. Och det är inte såååå roligt. När jag är trött blir jag grinig. Och inspirationen både hemma och på jobbet saknas... Eller kan det vara tvärtom, att jag saknar inspiration för att jag är grinig och därigenom blir trött. Eller nåt. Nä, det är nog bara jag som fattar vad jag menar.

Men jag får tänka som så att "det är bara en känsla som kan tänkas bort."

Noterbart annars är att Christian Ohlsson tävlat igen. Resultatet var väl inte lysande men huvudsaken var väl att benen höll...

Jag hade tänkt titta på Dr House nu. Men orkar inte. Och det känns nog som så att det mesta är sagt i den serien...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar