söndag 21 februari 2010

Söndag fm:

Solen skiner! Konstigt... Hur är vädret hos er?

Nu ska jag ut och skotta undan snön som kom i går kväll. Sen tror jag banne mig jag ska lufsa några kilometer...

Det är nästan så man blir lite sugen på att åka skidor. Jag ska nog till att börja med köpa ett par skidor åt Clara så hon har till nästa helg... Då kan hon och jag ut och åka. Det kanske går ungefär lika fort för henne och mig... Den här vintern ser ut att vara till midsommar så vi hinner åka mycket skidor än...

Det känns lite konstigt att inte Clara är hemma... Men vi sov gott till halv nio i alla fall! :-) Vi har nu fått rapporter från Mormor i Forshaga att Clara sovit skönt i natt och är pigg och glad! Glad är hon ju jämt i och för sig...

Vi hörs senare under dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar