tisdag 9 februari 2010

Mästarnas mästare...

Jag har väl egentligen inget emot Sjöberg, förutom att jag personligen har lite svårt för sådana där "snackare". Jag får i bland för mig att den typen av människor har riktigt dålig självkänsla och måste försöka förhäva sig genom någon slags falsk kaxighet... Och sådana människor blir allt bra jobbiga att umgås med. Nä, i dag höll jag allt på Gustafsson! Han är riktigt cool med en stor portion självförtroende utan att behöva skrävla. Precis som jag! Fast jag har förstås ännu inte vunnit något OS-guld... :-)

2 kommentarer:

  1. Nej, du har missförstått allt Pellepäron!
    Patrik glider runt, säger vad han tänker utan att fundera på vad det var han tänkte, och är COOL!
    Skridskotönten däremot, han gick mest runt och var butter noch gnällig. Förmodligen för att han vill vara en sån som Patrik, men utan att lyckas bli något annat än en grå liten mus utanför skridskoplanen.
    Så, rätt person borta. Kommer förmodligen inte att märkas att nån åkte ut den här gången.

    SvaraRadera
  2. Kanske att jag kan hålla med om att det blir bättre TV med Sjöberg. Men jag skulle nog inte orka umgås med honom... Och vem är det som gnällt i tidningarna? "Oj vad orättvist att SVT filmade mig med ett glas vin".

    SvaraRadera