onsdag 17 februari 2010

Omröstning!

I natt när jag låg och skulle somna kom jag på en rolig sak som jag tänkte jag skulle blogga om. Men nu när jag vaknat så känns det lite töntigt… Hmmm… Jag vet inte hur jag ska göra… Det kanske var så larvigt att jag inte ens ska berätta. Näää, jag struntar nog i det! Eller? Ja, OK då! Vi gör så här: Jag berättar vad jag tänkte blogga om och ni röstar om hur jag ska göra!

Jo, jag tänkte så här: Jag tar kort på min mage i dag (!), sen tränar och äter jag bra. Framåt försommaren tar jag kort på magen igen och gör något slags ”före och efter” reportage… Vad tror ni om det? Ni kan rösta nedan, anonymt om ni vill! :-)

Här kommer lite förslag på röstningsalternativ:

Ja, det låter ju som ett roligt och intressant projekt!
Ja, bilder på snygga killar är alltid trevligt!
Nej, lägg in några bilder på snygga killar istället!
Nej, lägg in några bilder på snygga brudar istället!
Gör som du vill! Vem bryr sig!
Hmmm. Om det ska hända något med din mage får du allt sluta dricka bärsa!

Jag väntar med spänning på vad ni kommer att skriva under dagen! Och jag förväntar mig närmare 40 kommentarer. Det är ju ungefär så många besök jag brukar ha. Och det är obligatorisk röstning! :-)

9 kommentarer:

  1. Jag röstar på: Hallå, är det inte liite tidigt för 50års-kris?

    SvaraRadera
  2. Om det kan leda till kontinuitet tycker jag det är ett utmärkt förslag! :-)

    SvaraRadera
  3. Låter roligt. Om du ser till att det verkligen händer något med kaggen! Men, ärligt talat, jag tittar allt hellre på bilder med snygga brudar! :-)

    SvaraRadera
  4. Men en sådan fasligt stor och otränad kagge har du väl inte? Sen om jag vill se den på bild är en annan femma...

    SvaraRadera
  5. Säg som det är Leif, du vill gärna se Pers mage, bara för att kunna säga "Kolla hur han ser ut, och han är ändå 10 år yngre än mig!".

    SvaraRadera
  6. Ahh va! Det är väl ändå ett visset utgångsläge tänk om jag skulle utmana men jag vet inte om alla har 16:9 skärmar.:-)

    SvaraRadera
  7. Självklart ska du göra det! Men vad är målet? Och det ska väl vara någon slags "straff" om det inte uppnås? ;-)

    SvaraRadera
  8. Hejsan Ingmarie.
    Jag skrev ett inlägg nu på morgonen som jag kanske inte skulle ha skrivit om jag läst din kommentar här först!
    Målet? Hmmm... Att bli trettio igen kanske? Näää, då låter det som att man har åldersnoja och så är det inte. Får fundera på det...
    Straffet? Det var lättare. Då får jag ju ha kvar gubbmagen! :-)

    SvaraRadera
  9. Äh, kom igen! Klart du ska anta utmaningen! "Straffet" blir skampålen + att du ska ge bort något fint till någon annan. Belöningen blir att du uppnått ditt mål och att du får det där fina själv. Vad "fint" är blir alltså upp till dig. :-)

    SvaraRadera