söndag 21 februari 2010

Facebook!

Som sista person i Sverige skaffade jag mig ett Facebook konto veckan som var! Men jag har inte kommit på vad jag ska göra med det... Men det är tydligen något man ska ha! Och jag har redan fått några "vänner"!
Först och främst världens bästa Ullis och hennes Ulric! Den andra kompisen blev världens bästa arbetskamrat. När han inte är trött och trälig förstås. Men ibland är han ju pigg och nyter, då är han rolig! Den fjärde vännen blev den unga och lovande musikern och tillika svågern: Charlie Persson!

Sen kom jag på att jag skulle leta efter klasskompisar från grundskolan. Och jag hittade faktiskt några stycken! Jag skickade även i väg en vän förfrågan till en klasskompis jag kommer i håg att jag tyckte var trevlig och som jag tänker på i bland, speciellt om jag är på Bergviksrestaurangen inne i stan... Konstigt va, CK? :-) Jag väntar med spänning på svar...

OS-notiser: Det positiva är ju att vi slapp gråta något i dag! :-) 

4 kommentarer:

  1. Jag finns inte på Facebook :-)

    SvaraRadera
  2. Tjena Leif. Men jag tror du snart kommer att göra det! Så har du något att göra när du sitter fast på tåget! :-) Men det blir mycket att hålla reda på... Funbeat och allt vad det heter... :-)

    SvaraRadera
  3. Haha....har inte heller Facebook, det är nog bara en övergående fluga :)

    SvaraRadera
  4. Tjena Jocke!
    Det verkar ta lite tid oxå! Det finns ju en del konstiga arbetsgivare som tycker man ska jobba på dagarna... Nä, jag funderar på att starta eget så kan jag sitta och blogga och facebooka hela dagarna! Hahaha... :-)

    SvaraRadera