tisdag 2 februari 2010

TV4!

Som ni alla vet är jag inget stort fan av TV4... Men nu ska jag bekänna en sak! I kväll gör en TV-serie som jag då och då brukar titta på med ett visst nöje omstart... Nämligen "Doktor House". De första två säsongerna var faktiskt ganska roliga! Nu efter femtioelva säsonger är det väl en ANING förutsägbart... Men det är fullt möjligt jag tittar i kväll ändå... Men säg inte det till någon bara!

Nu fick jag precis ett SMS av Annsofie. Hon skriver att lilla Ella precis har kissat och bajat på pottan. Men vadå? Hon är iallafall 7 månader... :-) Kanske att hon kommer bli ännu tidigare än Clara? Nä, det är inte möjligt! Hon slutade baja i blöjan när hon var nio månade och slutade med "dag-blöja" när hon var ett och ett halvt år. Blöja på natten slutade hon med innan hon var två och ett halvt...

Det är kul att skryta om sina ungar! De ska verkligen växa upp och "tro att de är något"! Inte så politiskt korrekt kanske men det skiter jag i!

Nu ska jag sladda hem i snön!

2 kommentarer:

  1. Rediga klubben, Sannagatan2 februari 2010 kl. 17:32

    2,5? Som Ville nu ungefär då? Var ju lääänge sedan han hade nån blöja nu. Somras nångång...

    SvaraRadera