onsdag 24 februari 2010

Onsdag morgon…

Nu väntar jag med spänning på fler svar på tävlingen från i går! Och kom ihåg, ni har bara fram till halv ett på er! Sen är det bara för mig att vänta på att pengarna ska börja strömma in! Och kom ihåg: Alla som svarar är vinnare!

Jag förstår också att ni som redan svarat väntar på att jag ska redovisa de rätta svaren… Jag tänkte försöka köra ett styrketräningspass vid tolvtiden, så jag får det gjort innan arbetsdagen är slut, sen vid cirkus kvart i ett kommer jag att lägga ut de rätta svaren!

Jag håller även på att kaxa till mig litet. Under dagen kommer jag att spåna på en text om mina högst personliga åsikter om käk, eller kost som ni seriösa säger. Jag tror och hoppas att jag kommer att reta gallfeber på somliga. Speciellt bodybuilders… :-) Kanske du Leif vill bli min livvakt?

Om jag får till det i hjärnan som jag vill kommer den texten att ligga ute vid femtiden…

3 kommentarer:

  1. Och varför verkar Garmin vara drömprytteln? Är inte en Suunto X10 en bättre leksak?

    SvaraRadera
  2. Ja, jag är ju för utmaningar så varför inte. Dagens utmaning var att kliva på tåget och tro att man skulle komma fram. Men så här långt går det som på räls. Bara 15 min sena anländer vi snart i Uppsala.

    SvaraRadera
  3. Till Mats: Ingen aning faktiskt. Jag känner inte till de pryttlarna men jag har förstått att det är något man måste ha! :-)

    Till Leif: Bara en kvart sena! Grattis! Vad har hänt med SJ?

    SvaraRadera