söndag 7 februari 2010

Söndag kväll!

Jaha... Då är det snart slut på den här helgen också!

Och jag har snart hållit det jag lovade i fredags: Inget "djupt" inlägg på hela helgen!

Men vad ska vi ta upp i morgon då tycker ni? Att två svenskar dött i strid i Afganistan? Nä, kanske inte just det. Det är ju som det är, bara tragiskt...

Men vad man skulle kunna diskutera angående Afganistan är på vilket sätt vi ska hjälpa det landet? Är det med militära medel? Eller med humanitär hjälp? Eller både och? Jag tror väl mest på det sista alternativet... Om militären sköter sitt på rätt sätt förstås och inte bara skickar dit stridisar som tror de är tuffa och hårda. Men innerst inne tror jag nog de vet vad de gör...

Men nu tycker jag att vi tar och packar i hop och kryper ned så vi orkar göra ett gott dagsverke på jobbet i morgon!

Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar