måndag 1 februari 2010

Skype!

I dag när vi var inne i stan passade jag på att köpa den där web-kameran jag pratade om häromdagen. Jag kom på vad som hände med den gamla. Jag tror den blev såld på loppmarknad! Men den nya har säkert bättre kvalitét! 299:-...

Men iallafall: Har testat Skype nu! Vilken skön uppfinning! Speciellt för kids och oss barnsliga vuxna! Och roligt om man bor långt borta från varandra! Det är lite synd bara att man inte har onödigt mycket fritid!

Förutom videosamtal, Annso har suttit och videosnackat med sin brorsa en halvtimme, kan man kommunicera på alla andra sätt oxå. Chatta, ringa vanligt, smsa, ja allt. Jag tror även små onlinespel är integrerade... Allt är gratis mellan Skype användare. Det går ju även att ringa till vanliga telefoner men då blir det avgift.

Så ta nu och ladda ned programmet! Det verkar lättanvänt fast det har många sköna finesser! Sök efter Beavertrack, ni kommer snabbt på hur det går till! Skicka sen ett meddelande så svarar vi om vi inte sover!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar