torsdag 4 februari 2010

Hemma igen!

Jaha... Då var detta lilla äventyr över!

Jag måste säga att seminarier kanske inte är "min kopp the" eller hur man uttrycker sig... Det är lite svårt att hålla sig vaken ibland tycker jag... Men, som Sjöberg sa, alltid snappar man upp någonting! Och visst blev det en god lunch! Stor buffé var uppdukad!

Roligast i dag var annars resan. Vi valde "kortaste vägen" på GPS:en och fick därmed uppleva metropoler som (håll i er nu): Långban, Gåsborn, Fredriksberg, Ulriksberg, Sunnansjö, och Grangärde (Det är Dan Anderssons hemtrakter tror jag)... Det är mycket skog mellan västra och östra Sverige måste jag säga...

Jag har även lärt mig lite "meningslöst vetande". Det kommer kanske en tävling på det ämnet i kväll eller i morgon!

Håll utkik!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar