torsdag 25 mars 2010

Torsdag kväll...

Nä... Jag fick ingen ordning på det där avloppet... Vi får försöka få hit någon expert imorgon. Det ordnar sig...

Och så kom jag på: Jag skrev ju häromdagen på Facebook att Ni inte skulle glömma bort att Charlie Persson kommer till Kristinehamn och spelar i morgon. Men ALLA Värmlänningar är ju inte mina vänner på FB men alla läser väl min blogg? Så jag påminner igen!

Här är en video, inte med Charlie, utan med Linda Ström som tolkar en av hans låtar. Och om jag känner Charlie rätt har han säkert med någon gästartist i Kristinehamn också...

2 kommentarer:

  1. Vi åker till brorsan i helgen :) Annars hade vi säkert också åkt till metropolen Kristinehamn på lördag. Hälsa Charlie!

    SvaraRadera
  2. Åtminstone skönt att du inte åkte ner i avloppet....

    SvaraRadera