söndag 14 mars 2010

Kontraster...

I onsdags slog min blogg personligt rekord i antalet unika besökare... Och i går blev det tvärtom... Så lite besökare har jag inte haft sen bloggen startade... Hur kunde alla veta att jag inte ens skulle skriva något halv-vettigt på hela dagen? Är ni tankeläsare mina vänner?

Jag noterar även att i kväll börjar ett av förra årets mest ustskällda men även roligaste TV-program. Så, mina vänner, nu är det dax att titta på lite kommersiell TV igen nu när "Ballar av stål" börjar om på femman. Allt är inte roligt men därimellan är det grejer man skrattar högt åt! :-)

3 kommentarer:

  1. Hälsningar från Portugal! Solen skiner men det är ändå litet småkyligt. Sitter på Internetcafé. Avstod morgonjoggen idag, mina ben tål i bästa fall ett löppass per dag. Hälsa familjen! :-)

    SvaraRadera
  2. Fredagar och lördagar brukar vara mina "sämsta" dagar. Och i går sken solen så mycket att folk hade nog inte tid att läsa några bloggar. Fast JAG läste din förstås. Måste ha koll på vad du gör. ;-) Hur går det med träningen t.ex.???

    SvaraRadera
  3. Eva: Bra att ni kom fram ordendligt. Det är nog vettigt att bara springa ett pass om dagen... För träningens skull kanske det är bra om det blåser lite från Atlanten?

    Ingmarie: Bra att du håller koll på mig! Jag håller koll på dig och ser att det är full fart! Jag ska ut å lufsa lite i kväll...

    SvaraRadera