måndag 15 mars 2010

Filipstadshumor...

Det är synd om mig... Riktigt synd... Jag fick nämligen höra två oootroligt dåliga "gåtor" idag! Och eftersom jag är som jag är så tänkte jag vara så elak så jag delar med mig av eländet!

Här kommer den första. Vad blir detta:

Rin, Rin...

(Scrolla nedåt för svaret...)
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
(Ledtråd: Något man dricker...)
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
"Samma Rin" ju... Sorry... :-)
 
 
Och här kommer den andra:
 
Rin, Rin, Rin, Rin, Rin, Rin, Rin...
 
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
(Ledtråd: Något man kan ha till fikat...)
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Den var enklare va? Visst, en "Massa Rin"...
 
Nä, nu ska jag åka hem till Molkom. Då slipper man höra sånt där... Hoppas jag...

2 kommentarer:

  1. Trött å trälig15 mars 2010 kl. 21:18

    – Jag har börjat på samaritkurs.
    – Samma ritkurs som vem då??

    HAHA!!

    SvaraRadera
  2. Trött å trälig: Hehehe...

    SvaraRadera