torsdag 18 mars 2010

Torsdag kväll...

Nu är jag hemma från löpturen... Det börjar på att bli liiite saggigt att springa runt i Molkom... Jag menar: Det finns ju inte så mycket variationsmöjligheter på kvällarna i Molkom på vintern...

Har ni åkt genom Molkom någon gång? Om inte: Det är inte mycket att se, men vi har i alla fall en fin cykelväg efter Molkomssjön...

I dag när jag joggade där tänkte jag på när jag var i Nice och sprang efter strandpromenaden, Promenade des Anglais... Och det nedlagda "Graninge värdshus" fick bli Hôtel Negresco... :-) Det kändes något bättre då och det blev lite mer fart i benen, men nog ska det bli skönt när snön är borta så vi kan börja springa i skogen igen!

Eller vad tycker NI?

ALLA utom Mats måste svara! (Nä, jag skojade bara Mats. Var snäll och skriv en kommentar annars blir det väl ingen... :-) )

3 kommentarer:

  1. Jag håller med till 100%!!!!!Och den ska vara borta till SENAST 14/4.

    SvaraRadera
  2. Låt snön ligga till midsommar. Sen kan det få börja om med ny snö!

    SvaraRadera
  3. Ingmarie: Yes, absolut då senast!

    Mats: : Yes, absolut! Men inte HÄR! Bara på glaciererna! :-)

    SvaraRadera