fredag 19 mars 2010

Fredag kväll!

Godkväll mina vänner!

Till att börja med skulle jag vilja tacka Leffe för det trevliga reportaget från Portugal nedan! Det verkar som ni har det bra!

Sedan noterar jag även att det är många som hittat hit från "Funbeat". Det tycker jag är trevligt och jag hoppas ni kommer hit fler gånger! Men var inte så blyga! Ni kan väl lämna en kommentar och tala om att ni varit här! Det tycker jag skulle vara trevligt... :-)

Vad har hänt här hemma då? Inte mycket faktiskt. Vi har haft sedvanlig Svensk husmanskost till middag, pizza alltså, och efter det har vi nattat kidsen...

Men NU har jag gjort precis det jag skrev på FB för sju timmar sedan att jag skulle göra... Det känns rätt bra faktiskt (klicka på bilden)! :-)

Hur tycker NI att en bra fredag skall sluta?

1 kommentar:

  1. Tråkigt svar men den är ungefär som din faktiskt! :-)

    SvaraRadera