fredag 5 mars 2010

Dagens jättenödvändiga vetande!

Världens äldsta träd finns på Fulufjället i Dalarna. Det är ungefär 9500 år! Det är till och med äldre än mig! Läs mer HÄR!

Nu har jag varit ute och skottat av altantaket. Det känns lite tryggare nu... Jag hade tänkt att jag och Clara skulle åka in till staden och köpa lite Tacos och livselexir från bolaget... Men hennes envisa feber vill inte riktigt släppa. 38 grader i dag igen. Men hon är glad ändå, fast lite trött. Förut spontansomnade hon i soffan. Det gör hon aldrig när hon är frisk. Så jag får väl åka själv.
Till min kära lilla mamma: Jag fixar travraden i morgon...
Mina gamla gubb-ben skall få vila från jogging till på söndag känner jag. Sen blir det åka av igen... :-)

3 kommentarer:

  1. Kristinehamns barnhospital5 mars 2010 kl. 14:12

    Byta lite feber mot vattkopper? Eller feber mot feber och hosta? Hemma hos oss finns det att välja på! :-D

    SvaraRadera
  2. Nej, vi vill nej tack inte byta...

    SvaraRadera
  3. Om vi lägger in en lös tand också då?

    SvaraRadera