tisdag 2 mars 2010

Tisdag kväll!

Till alla som tycker det är tråkigt att läsa om robotar: Jag är ledsen! Men jag kände att jag ville skriva lite skit om de där orangea... Och en rolig sak är att jag sett att de hittat till min blogg från den där robotfabriken i Västerås... Snart kanske det är de som betalar mig pengar för att jag INTE ska skriva om de...

Men i morgon lovar jag att ni ska få läsa om något roligare! Kanske att jag skriver några rader om mannen på bilden, den gamla suputen och för mig favvoförfattaren Charles Bukowski! Vi får se... Men något roligt ska det bli i alla fall!

Det är lite bättre med Clara i dag. Hon har fortfarande feber men hon har varit betydligt piggare. Det blir ju förstås inget dagis i morgon heller men hon borde nog kunna få komma ut lite i solen i alla fall!

Nu är nattningen och sagoberättandet avklarat! I dag läste jag lite av ovannämde författare... Nääää... Jag skojade bara! I dag blev det en saga om en liten flicka som var ute och åkte skidor...

Nu ska en stor pappa gå ut och lufsa några kilometer...
Vi får se om vi hörs något mer i kväll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar