tisdag 16 mars 2010

På jobbet!

I dag kommer det en sjukgymnast hit till jobbet...
Det tyckte jag lät jättebra för en månad sedan när informationen gick ut och man fick skriva upp sig på en lista om man ville träffa henne...

Jag har tid hos henne klockan två och har ingen aning om vad jag ska ta upp... Jag har ju inte ont någonstans. Men jag kanske kan hitta på lite "ålderskrämpor" fast jag är så ung!

Annars på jobbet i dag har jag gjort "en fuling". Men det tror jag inte jag tar upp här utan det får bli på FunBeat...

Hmmm... Det börjar på att bli mycket att hålla reda på nu: Bloggen (nr1), Facebook (nr2) och så nu även denna FunBeat... Det går att koppla ihop Facebook med FunBeat men jag tvivlar på att mina vänner på FB är intresserade av samma saker som mina andra vänner på FB... Och tvärtom förstås... :-)

2 kommentarer:

  1. Du glömde twitter? ;-)

    Kikar in via dumbasfisken... hejhej.

    SvaraRadera
  2. Tjena Finnpajsaren!

    Hahaha... Nä, med twitter oxå skulle det bli minst en grej för mycket! :-)

    Kul att du tittar in!

    SvaraRadera