fredag 12 mars 2010

Fredag!

Jag tycker vi börjar helgen med att lyssna på Elin Ruth Sigvardsson när hon tolkar en av min käre svåger Charlies Perssons låtar:



Sen försökte jag hitta någon seriestripp som ALLA tycker är rolig! Men jag hittar bara sådant som jag tycker är roligt...

Men den här är lite tänkvärd. Och det ligger något i det barnet säger:

Och mina kära vänner: Titta inte för mycket på TV i helgen! Och absolut inte TV4! Där är det allra mest dynga. Men hallå! Var tog ni vägen? Jag ser er inte...
                           


4 kommentarer:

  1. Bra låt men en halvdöv gube hör bara att hon sjunger om "Party" men i övrigt kan han bara utskilja några enstaka ord.

    SvaraRadera
  2. Ha ha! TACK! De där var bra! Lovar att hålla mig från Tv4. :-)Vad sambon eller Elvira the cat gör kan jag dock inte påverka...;-)

    SvaraRadera
  3. Leif: Jaha... Ska det vara ord oxå? :-) Nä, det kanske inte va så bra ljud. Men det svänger!
    Ingmarie: Va det roligt? Gott det inte bara är jag som tycker det! Jag har heller ingen makt över vad Bosse och Sambo tittar på. :-)

    SvaraRadera
  4. Och jag själv har ju alltid vetat vilken mat som är god, utan smaka på den. Lukt och syn kommer man långt med. Så varför skulle jag tvinga mina barn att smaka?

    SvaraRadera