måndag 22 mars 2010

Grattis... Eller???

JO... Jag har noterat: En "bloggkollega" prickade in sju rätt på V75 i lördags...

Hittils har jag bara stått i bakgrunden och tittat på... Vääääldigt avundsjukt och gubbgrinigt...
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva till honom? Kanske att jag bara ska fortsätta låtsas som det regnar???

Medan jag funderar så vill jag påminna honom om två andra saker:

1. Jag kan springa en mil. Det kan inte du...
2. Våran "minsting" är drygt 8 månader (tror jag ungefär). NI har allt det där jobbiga kvar... Börjar ni på att bli lite nervösa nu, kanske??? Det kan gå RIKTIGT snabbt andra gången vet ni...



NÄÄÄ!!! DET ÄR KLART JAG SKOJAR!!! :-)

Verkligen från hjärtat: Ett jättestort grattis från oss alla till er, Jocke och Caroline! Här kommer en blomma:

Och jag hoppas verkligen att du, Jocke, får ordning på det där knät någongång så även du kan börja röra lite på dig igen!

Och jag är alldeles jätteövertygad om att det kommer att gå jättebra med den nya bebisen också!

Ha det bra! Vi höres!
(Och nu kan ni ju VERKLIGEN fylla på det där barskåpet ännu mera tills vi kommer! :-) )

1 kommentar:

  1. Haha....tackar så mycket. Vi är ju ett ganska stort gäng som spelar ihop så alla pengar stannar inte hos oss. Roligt i alla fall som sagt och kanske kan man unna sig något extra på semestern!!

    Knät ska troligtvis opereras i April. Får hoppas jag kan komma igång med lite lätt löpning senare i sommar. Är faktiskt lite segt att inte kunna motionera som man vill även om jag inte är känd för att vara något proffs på området.

    //Jocke

    SvaraRadera