tisdag 19 januari 2010

Värmlandshumor:


Dagens Elvis från Metro är klockren :-) !

8 kommentarer:

  1. Du ser. Den där barnkanalen är sämre än löst bajs!
    Disneychanel och boomerang, där är det inget bollibåmpa som tar slut!

    SvaraRadera
  2. Tyst med dig!!!

    Du SKA tycka som JAG tycker!
    ;-)

    SvaraRadera
  3. Tssss, slappna av lite så inser du att barnkanalen bara är en helt vanlig svt-kanal. Pretto och full av licenspengaslöseri.
    Här lever vi i total misär för tillfället. Haiti ligger i lä, här har parabolen säckat ihop! Svt-barn som enda barnkanal... Tack gud för att du uppfann DVDn och Piratebay! Vårt ljus i mörkret!

    SvaraRadera
  4. Jasså? Det är till att tacka gud? Piratebay? Lever det där sjunkande skeppet än? Det var länge sen jag var där och tittade. Var det någon som tog över liket eller hur gick det?

    SvaraRadera
  5. Frågar du mig om vad som händer i sajberspejsen? Är det du eller jag som är datanörd, med blogg och allt?

    SvaraRadera
  6. Och klart jag tackar gud. Jag är ju som en kamelont. Anpassar mig efter omgivningen. Smidig och flexibel. Så när jag besöker en blogg, tillhörandes en djupt troende kristen, anpassar jag mig direckt!

    SvaraRadera
  7. Och jag svarar direkt. Eller heter det direckt? Roligt att det bara är jag som kan gå in och rätta mina felstavningar!
    Någon dag lovar jag att skriva ett lite djupare inlägg om religion. Men inte nu...
    Heter du "Toker" idag och "Snygge bror" i går? I går tänkte jag: Hur kan jag ha en snygg bror när jag ser ut som IggelPiggel... Men jag tror nog "Toker" är ett mer passande namn på dig! Hahaha!

    SvaraRadera
  8. Direckt är snyggare. Snyggast är rätt. Hår är snyggt. Bara dom skalliga som säger annat. Hår kan man variera. Variation är kul. Polerad eller opolerad är inte varierat i längden. Längden kan man också variera. Precis som man kan med stavningen. Ibland 125cm slalomstavar, ibland 150cm längdstavar. I kolfiber. Variation även där. Slalomstavarna är i aluminium. Och just nu kör jag duplex. Direckt efter kaffet alltså.

    SvaraRadera