söndag 24 januari 2010

Pang!

Vi har varit i Forshaga idag. Nu ikväll när vi åkte hem och hade en kilometer kvar sa det "pang"! Jag stannade bilen och gick ut. Ur ena däcket lät det pssssss och så stack det ut en 2dm lång spik ur det... Roligt tänkte jag och hoppade in i bilen och körde fort hem! När jag kom hem var däcket platt, men bara på undersidan :-) ! Hoppas att det gick bra med fälgen och att det går att laga däcket. Får lämna in det i morgon... Och hoppas det går bra att köra med ett sommardäck till Filipstad.

Nu sover minifolket i samma rum igen! Vi får se var de är när vi vaknar i morgon!

Och i morgon: måndag och jobb igen. Jag får väl iallafall mer tid till att blogga då :-) !

Ha det bra!

2 kommentarer:

  1. Ajajaj...ingen höjdare med punka. Lite coolt ändå att du bara fortsatte köra hem som om inget hänt. Kanske så det går till i Värmlandsskogarna :)?

    Lycka till med sommardäcket och se nu till att inte sladda av vägen.

    SvaraRadera
  2. Tjena Jocke.
    Jag är inte cool, bara slö. Orkade inte stanna efter vägen och skifta däck. Och så ville vi hem och natta kidsen! Men jag tror det gick bra med hjulet :-) !

    SvaraRadera