måndag 25 januari 2010

Mysteriet med barn i sängen löst???

Så här gick det till i natt: Ella vaknade och var ledsen. Mamma hämtade och gav mat i stora sängen. Clara hörde det och kom efter och sa "jag vill sova hos dig, pappa". Matningen av lillan blir klar efter 15 minuter. Mamma bär ut Ella till sin säng. Clara har ju inte somnat utan viskar "jag vill sova i min säng, pappa!" (hon vill ju sova där lillan sover :-) ). Pappa bär Clara dit och alla sover som stockar utom pappa som inte kan somna om... Undrar om familjen har vaknat än???

Då tycker man ju att jag borde ha kommit i skaplig tid till jobbet i morse, men icke. Jag låg tyst som en myra i min säng och försökte somna om till kvart i sju!

Nu har jag lämnat in däcket på bästa bilverkstaden i Filipstad: de lagar min bil och jag svarvar, fräser och borrar åt dom! Sen kvittar vi fakturorna :-) ! Smart va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar