söndag 17 januari 2010

Slut på helgen!

Jaha... Då var det söndagkväll igen. Det har varit en helg som verkligen gått i vinteridrottens tecken! Dvs. jag har sett mycket skidåkning på TV. Heja Emil och Hanna!

I morgon är det dax att jobba igen... Jag måste verkligen ta tag i det nu. Annars kommer cheferna nog på att jag är en bluff snart ;-). Efter julledigheten har jag haft svårt att komma i gång. Och hela hösten gick utan att jag kom igång efter semestern i somras... Men i morgon ska jag iaf börja med att göra ett NC-program åt hårdingarna på SKF-linan. Det tar nog två timmar men jag kan nog dra ut på det hela dagen :-) ...

På TV i kväll: Inte mycket... Jag föreslår att ni streamar hem en bra film i stället. Eller stäng av TV:n och gosa lite med någon du tycker om istället! Sambo eller katt tex :-) !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar