onsdag 13 januari 2010

Hemma igen

Sedan några timmar tillbaka är Ella och jag hemma igen från BVC. "Det här såg ju bra ut" sa doktorn, "jag vet" svarade jag :-) ...

Men lillan blev lite trött... Det är lite jobbigt att gå upp kl. åtta när man helst vill sova till tio. Så nu har hon sovit middag sen halv elva. Det är gött med morgontrötta barn :-) !

Nu är Annsofie på väg hem och skall samtidigt hämta upp Clara på dagis. Det skall bli kul att vara med henne en eftermiddag fast det inte är helg!

5 kommentarer:

  1. Jag vill också sova till klockan tio.

    SvaraRadera
  2. Till Leif: Haha... Jag trodde du va högsta bossen på det stället du jobbar på, och chefer får väl sova så länge de vill :-) ?

    SvaraRadera
  3. Nu skrev Leif litet fel. Han menar att han vill lägga sig och sova klockan 10 (=22). På morgonen studsar han gärna upp!

    SvaraRadera
  4. Hej, kul att ni startat en blogg så vi kan följa vad som händer med er. Hoppas allt är bra med er i vinterkylan.

    SvaraRadera
  5. Till Familjen Karlsson/Hassel: Kul att ni hittade hit! Hoppas det är bra med er och att Joakims äventyr i Oslo blev lyckat!

    SvaraRadera