torsdag 28 januari 2010

Trav!

Till Joakim och andra travintresserade: Nu ska ni få se på grejer! Jag ska vara med på mammas V75 system till helgen! Så bara så att ni vet. Miljonerna kommer att hamna i Molkom och Mora! Vad sa du Jocke? Vill du se raden? Näää du! Vi ska vara själva om pengarna!

Och så förstår jag att ni undrar hur det låg till med sambon och vin-tetran. Hon var misstänkt glad när jag kom hem vid sjutiden. Men jag har inte vågat fråga. Ska jag göra det? Nä, jag vet inte... Jaja, vad ni tjatar. Jag frågar väl då. Vänta lite ............................................ Nu har jag fått besked. Så här sa min kära: Vin i dag? Är du stöllig! Det är ju torsdag. Då är det ju Gin och Tonic som gäller! :-)

Det var länge sen det var ngn "Jag tycker" här, men nu kommer en: Burkaförbud? Jag kan inte begripa varför man vill ha säcken på sig. Men förbjuda? Rent spontant låter det ju helt sjukt! Va fan, ska staten bestämma vad man ska ha på sig? Tänk om de skulle säga: Du får inte ha jeans på dig (eller ngt annat svenssonplagg)! Det är väl samma sak?

Och kom i håg: NI ska tycka som JAG tycker! :-)

2 kommentarer:

  1. Regel nummer 1: Lämna in raden så sent du kan så du får den sista informationen. Men ok, om ni nu redan lämnat in kan jag inte mer än önska lycka till. Själv har jag pluggat på några timmar i kväll och kollat lite i lopparkivet för att se hästarnas senaste prestationer. Nu återstår ett par dagars fundering innan raden är klar.

    På lördag vet vi hur det gick :)

    //J

    SvaraRadera