fredag 15 januari 2010

Påminnelse!


När jag åkte in till jobbet i dag kom jag på: Jag fyller ju snart år! Och det är ju en av årets största högtider som ni absolut inte får glömma! Förslagsvis sätter ni in en stor summa pengar på mitt plusgirokonto så fort som möjligt: 900800-4. Om det skulle bli några pengar över när jag köpt alla prylar jag vill ha så skickar jag resten till Haiti...

Bästa musiken på radion i bilen i dag: Winnerbäcks "Ett sällsynt exemplar". Jag läste i NWT häromdagen att han kommer och spelar på Sandgrundsudden i Karlstad 20 augusti. Kanske att vi kan planera in barnvakt till dess... Vad säger du om det käre Svärmor?

Ända sen fenomenet startade har jag tyckt att bloggning varit väldigt märkligt... Men det är ju kul som fan! Och man väljer ju själv vad man ska lämna ut...

3 kommentarer:

  1. Är inte den här texten ändrad sen i morse? Har för mig att det stod nåt mer då? Censursaxen som varit framme?

    SvaraRadera
  2. Tjena LilleBror!

    Nix! Om du läst ngt annat beror det på din snuskiga fantasi :-) !

    SvaraRadera
  3. Den har inte varit snuskig på många år.
    Nu blev jag bara chockad och upprörd över att min bror kunde skriva sådana saker!

    SvaraRadera