tisdag 19 januari 2010

Börsen mm.

Nu var det kvälla (som mina värmländska kolleger säger när det blivit lovligt att åka hem).

Jag har faktiskt jobbat lite idag! Det du Annso! Tänk på det när jag snart kommer hem och vill bada och bli masserad! När slutar Bolibompa i dag tro?

Jag var inne och kikade lite på di.se. Det måste vara en av de mest pessimistiska tidningar som finns. Så fort det hänt något positivt så hittar de något "men". Tex. är det "experter" nu som säger att bara för att börsen gick upp som sjutton förra året så kommer det att komma en krasch, typ nu, igen. Struntprat säger jag! Det är bedrövligt tråkigt med alla negativa människor. Jag kommer iallafall att behålla det lilla jag har i Volvo AB, Electrolux och Alliance Oil Company... Det kommer vara rally många år framåt nu!

Nä, nu ska jag åka hemåt och titta på älgar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar