tisdag 26 januari 2010

Hurra!!!


Godmorgon alla mina vänner!

Nu har den stora högtidsdagen kommit! Nämligen MIN födelsedag! Grattis till mig!

Om ni vill göra mig glad, gå då in och skriv en liten snäll och trevlig kommentar här!

Därefter kan ni skänka en slant till någon som behöver! Tex. Läkare utan gränser, Rädda barnen eller Röda korset!

Nä nu måste jag ut i verkligheten och få fart på dreten... Jaaa, jag hör dig Manne! Tjata inte! Då blir jag vrång och stannar kvar med rumpan på stolen hela dagen :-) !

13 kommentarer:

  1. Världens bästa bror26 januari 2010 kl. 11:28

    Slänger in ett grattis här med.
    GRATTIS PÅ 25-ÅRSDAGEN BRORSAN!

    SvaraRadera
  2. Grattis Per!!!! Hälsa de övriga i familjen!
    Kram/Ulrika, Ulric o Elsa

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket allihopa! Nu är jag glad :-) !

    SvaraRadera
  4. Grattis på födelsedagen, brorsan! Fick du den fina tårtan? :-)

    SvaraRadera
  5. Grattis på dig, du ser spänstig ut för din ålder. Gumman och småtomtarna hälsar!

    SvaraRadera
  6. Tack så mycket Eva och Familjepatrullen! Efter en tidigare kommentar trodde jag familjepatrullen kom från k-hamn. Det tror jag inte längre... Det är lite lurigt med anonyma kommentarer :-) !

    SvaraRadera
  7. KRISTINEHAMNSPATRASKET26 januari 2010 kl. 21:56

    Vad fan? Ser jag ut som ett familjepatrask,? Eh, putrall menade jag. Elller nåt... Eller menar du att det är fler än jag som skriver korkade, elaka inlägg i din privata sfär, per?

    SvaraRadera
  8. Per skall förståss stavas med stor bokstav idag när han har födelsedag hela dagen.

    SvaraRadera
  9. Till KRISTINEHAMSPATRASKET: Nej, det va en snäll och trevlig kommentar. Ett tag fick jag för mig att du kunde va det ibland och inte bara elak, sur och bitter ;-) ! En liten fråga: När var du glad och skrattade sist egentligen? Ska de kanske göra en film om dig och ditt liv: "Den bittra gamla guben"? Eller nåt... :-)

    SvaraRadera
  10. Kristinehamnspatrasket27 januari 2010 kl. 07:12

    När jag var glad och skrattade? Asch, sånt där flamsande är så jäkla överskattat. Annars tyckte jag att det var ganska roligt när du slog ut din framtand mot mitt huvud...

    SvaraRadera
  11. Var glad du att du hade hjälm på dig... Annars skulle det väl blivit som när du cyklade nedför trappan på trehjulingen...

    SvaraRadera
  12. Kristinehamnspatrasket27 januari 2010 kl. 08:06

    Jag är glad. Och det där med trehjulingen var ju faktiskt ditt fel.

    SvaraRadera