fredag 29 januari 2010

Kvällen:


Om jag hade haft anlag för att skämmas skulle jag inte berättat vad det blev till middag i dag... Men, Äsch... Det börjar på Ta och slutar på cos... Till efterätt blev det min och Claras favo: 70-talsklassikern Chokladpudding! Med en trea grädde går den inte av för hackor! Nästa fredag har jag iallafall bestämt att det blir den berömda varma smörgåstårtan!

Men OJ! VAD var det? Såg ni? Över Molkomsjön! Ni måste ha sett det??? Det var det största stjärnfallet jag sett någonsin! Man får önska sig något då va? Undrar vad jag ska önska? Hmmmmmm, kanske ska jag önska att vi ska vinna miljonerna på V75 i morgon? Nääääää, det gör vi ju ändå! Vad ska man önska då då?  Hmmmmmm. JO JAG VET! Jag önskar fred på jorden! Hörde du det, Obama? Fixa freden på jorden nu! Du har ju fått det där priset ju! Visa nu vad du går för! Det räcker inte att snacka! Jag tror du kan om du försöker men du måste börja jobba NU!!!

Va? Vad sa ni? Tror ni inte att den käre Barack läser detta? Det är jag nästan säker på att han gör... I kväll när han sätter sig med sin Arboga 5,6 framför macen och Googlar på sig själv kommer han att hitta "Funderingar från Värmland"!!! Sen klickar han på "översätt" och läser allt mitt ordbajseri! Sen tänker han att den där Värmlänningen var ju INTE dum! Till att börja med ska jag fixa freden åt honom sen ska jag oxå bli Vänsterpartist!

Ha en god kväll mina vänner! Och ta det lugnt med spriten!

4 kommentarer:

  1. Varför tror du Obama har en Mac? Tänk om han kör Linux? Eller en ABC 800?

    SvaraRadera
  2. Jag VET att Lisbet Salander hjälpte honom igång med macen! :-)

    SvaraRadera
  3. Hade de inga kycklingspett på ICA? Jag fick i alla fall ett efter kvällsjoggen! :-)

    SvaraRadera
  4. Jag har inte sett de iaf. Och jag orkade inte gå in i dag och titta. Mycket folk där på fredagar... Ville hem! :-)

    SvaraRadera