onsdag 27 januari 2010

Morgonsur!

I dag känner jag mig lite trött och smågrinig. Egentligen borde jag låsa in mig på toa till niofikat... Annars skriver jag nog bara något elakt. Om sossarna till exempel... Hur kommer det sig att ca 50% av alla sossar är rasister? Med åsikter som "De kommer hit och tar jobben för oss...". Eller "De kommer hit och lever bara på bidrag och vill inte jobba...". Eller "Invandrarna står för 99,99999% av all brottslighet i Sverige". Hallå: Partiet? Eller Facket? Ni vill ju att alla ska vara sossar. Varför skiter ni i detta? Eller förresten, en gång för 4 år sen var det en liten notis i "dagens arbete" med kontentan att "såååå ska ni ju inte tycka".

Men för allt i världen kära sossar. Bli inte så plutta nu så ni röstar på SD...

En bra sverigedemokrat är en död sverigedemokrat...

Nä, nu blev jag ännu grinigare. Jag går och låser in mig och återkommer senare under dagen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar