torsdag 15 april 2010

Tävling utan priser:

VEM kan ha sagt detta tro:

"Jag är inte heller speciellt analytisk. Ni vet, jag spenderar inte mycket tid på att tänka på mig själv, på varför jag gör saker."

Och:

"Jag studerade i Yale, och jag visste inte ens att de hade ett bibliotek. Jag var där sju år. Jag såg aldrig ett bibliotek."

Och:

"Gränsrelationerna mellan Kanada och Mexiko har aldrig varit bättre."

Och:

"En av de bra sakerna med böcker, är att ibland finns det fantastiska bilder."

Och:

"Jag tittar som hastigast på rubrikerna bara för att se vad det är som händer. Jag läser sällan innehållet, och jag blir upplyst av folk som antagligen läser nyheterna själva."

Och: Näää, det räcker så... Men han ser ut så här:

2 kommentarer:

  1. Men räcker det inte med att han gjort maran på 3:44? Det förlåter väl allt :-)

    SvaraRadera
  2. Har han? Näää??? Det vet jag inte om jag tror på...

    SvaraRadera