tisdag 13 april 2010

Löpar-Pelle informerar:


Jag ligger efter med att svara på några kommentarer. Jag är ledsen för det, men jag hinner inte göra det nu. Fixar det i kväll...

Nu ska jag nämligen fort som fan attan åka härifrån jobbet och stanna halvvägs hem, vid Ångsågen på min kära Brattforshed! Nä, jag tänker inte springa hela varvet på 25km... Bara liksom "känna" lite på stigarna i en 45-60 minuter...

Och sen kom jag på en annan jättebra idé: Jag håller ju på att försöka ta upp min löparkarriär från 90-talet... Och det ser ju skapligt lovande ut. Problemet är ju att dojjorna också är från 90-talet... Men nu kom jag på att jag kunde vara så generös så jag lät en sportaffär stoltsera med lite reklam här på "bloggen" om jag fick ett par löpardojjor av de!

Vad tror NI om den ideén, mina tusentals läsare? Det låter väl som en helt OK deal? Och nog skulle väl även NI välja att köpa era dojjor på den affären i så fall?

10 kommentarer:

  1. Sorry, men din syrra har visat mig hur man köper billiga skor på nätet, från UK.

    SvaraRadera
  2. Löpar-Pelle: Jag tycker det låter som en utmärkt idé! Om jag haft en blogg skulle jag göra lika!

    //Janne

    SvaraRadera
  3. Leffe: Men då måste man ju veta vad man vill ha... Det ska ju va viktigt det här med dojjor säger de som vet... ;-)

    Janne: Tack!

    SvaraRadera
  4. Du får försöka med Ola som du köpte strumpor av, men han har nog bara en sorts skor. Terrängskor! :-)

    SvaraRadera
  5. Briljant plan! Jag försökte själv övertyga Stadium Sverige att de kunde sponsra mig - "en 43-årig, ex-tjockis som springer långsamt". Märkligt nog nappade de inte på det... Men det behöver inte betyda att du inte kommer lyckas! Tanke: Påvisa dina äldre meriter i första hand...? :-)

    SvaraRadera
  6. Konstigt Magnus, att de inte nappade på det! Du måste ju ha massor av läsare på DIN blogg! Ps. Ursäkta, men jag läste hos dig att du hade en tanke på "sponsring". Det var så jag kom på ideén... Jag stal den från dig alltså... :-)

    SvaraRadera
  7. Eva: Nä, Ola verkar vara en trevlig filur! Av han kan jag köpa skor! :-) Det är förresten nu terrängsäsongen börjar... :-) Har du prövat stigarna i Falun än? På Brattforsheden är det nästan helt torrt och snöfritt! :-)

    SvaraRadera
  8. Alltså, de spårade skidspåren på Lugnet så sent som i fredags! Inte skogen för mig på ett tag verkar det som!

    SvaraRadera
  9. Kolla upp vilka skor du vill ha och gå sen direkt på företaget vet jag!
    Om de inte nappar så får de skylla sig själva. ;-)

    SvaraRadera
  10. Eva: Det är lika illa här i Filipstad vid Kalhyttan... Men lite söderut mot Molkom är det nästan helt snöfritt! :-)

    Ingmarie: Jag tror nog att när det kommer till kritan är jag för blyg... :-)

    SvaraRadera