söndag 4 april 2010

Ishockey!

Leksand fixade tre poäng i dag!!!

Så hoppet lever om en elitserieplats nästa år! Som jag tycker det ser ut så är det till och med ganska troligt att de når målet! De har fått upp ångan och matcherna som är kvar ser inte så svåra ut...

Det skulle inte förvåna mig om det blir som jag spådde på facebook för några veckor sedan att LIF kommer att krossa klantarna i FBK hur lätt som helst nästa säsong i elitserien!




Och till alla löpare därute... Jag vill inta erkänna egentligen... Det blev inget idag... Men i morgon! Jag har bokat "egen tid" klockan elva. Då ska jag ut och springa! Om det inte blir något då får ni fråga mig: Vad fan håller du på med?

5 kommentarer:

  1. Ha ha ha!! Du är rolig du Pelle!

    SvaraRadera
  2. Har du sprungit idag redan eftersom du har strukit över?

    SvaraRadera
  3. Eva, nope han har inte sprungit men mamsi sa att han inte fick svära!

    SvaraRadera
  4. Pilzgrabben: Du ska väl inte skratta när jag försöker retas? Hehehe... :-)

    Leif: Du har tyvärr rätt... :-(

    SvaraRadera
  5. Nå Per, har du sprungit nu??

    SvaraRadera