torsdag 8 april 2010

Råttan dansar...

När katten är borta dansar råttorna på bordet... Eller som man skulle kunna säga: När chefen är på kurs smiter undersåten från jobbet lite tidigare...

Jaså du! Säger ni. Vart ska du ta vägen då?
Jo, säger jag. Jag tror jag ska ta bilen hit:

Vad gör man där då? Äter och dricker gott?
Jo, det kan man förstås göra... Men jag tänkte prova att jogga lite på grusvägarna däruppe. Om det inte är för lerigt. Och om jag orkar så joggar jag ända hit:

Vad är detta för ställen då? Jo, det kan ni fundera på! Om ni vet så kan ni få en stycken "tialott" i pris! Deadline är klockan 20.00 i kväll!

Vi höres!

7 kommentarer:

  1. Inte en susning. Och jag jobbar så jag hinner inte Googla...

    SvaraRadera
  2. I närheten av Molkom/Filipstad gissar jag?

    SvaraRadera
  3. 1) Hennikehammars herrgård.
    2) Storbrohyttan.
    3) Ska du ruinera dig på Tian-lotter? :-)

    SvaraRadera
  4. Tja Pelle
    Då springer du från Hennikehammar till
    Gammalkroppa tror jag.Är du i så bra form redan, det är ju ganska långt.

    SvaraRadera
  5. Erik har rätt, jag har fel på hyttan. Det är Gammalkroppa hytta på bilden! Sprang du så långt? Då tror jag att du "får skäll" av Ingmarie! :-)

    SvaraRadera
  6. Jag skrev en till kommentar men den verkar ha försvunnit. Jo, jag sade att Erik har rätt och jag har fel angående hytta. Det är Gammalkroppa hytta på bilden. Men har du sprungit så långt så hoppas och tror jag att du får bassning av Ingmarie! :-)

    SvaraRadera
  7. Och nu dök den första kommentaren också upp, men då tror jag att jag går ut och joggar runt Tisken! :-)

    SvaraRadera