lördag 17 april 2010

Ny "logga"!

Har ni sett att jag fått en ny ”logga” eller ”profilbild”???

Inte för att jag vill skryta… Men den är specialtillverkad enbart åt mig!

Vem har gjort DEN då, undrar ni säkert…

Jo, det skall jag tala om: Det är en av Värmlands största kulturprofiler faktiskt, samt tillika blivande nobelpristagare: nämligen ”Robert Lee” från Storfors och Torsby! Att han en dag skulle ta över där Fröding slutade har jag länge vetat… Men att han en dag även kommer att axla ”Lars Lerins” mantel blev jag något överraskad av att inse…

Vad föreställer konstverket då? Ja, det är ju som vanligt när det gäller konst! Det är ju lite upp till betraktaren att tolka själv… Min tolkning är att det är JAG som joggar, i en korps själ…

Håll med om att den är fin! Och jag är stolt och hedrad!

Ha en god kväll mina vänner!

Ps. Robert är även känd för något slags världsrekord: Det finns ingen på hela jorden som har haft en blogg så länge utan att skriva ett endaste ord... :-)

2 kommentarer:

  1. haha. Tack tack! Vet du att jag läst upp mina dikter hos Heidruns samtidigt som lars lerin ställde ut sin konst;)) Fast, jag låter lars vara lars och fröding fröding men jag är jag! Simma lugnt. Din tolkning är bra.

    SvaraRadera
  2. De största kulturprofilerna i Värmland just nu som jag kommer på: DU och Lars Lerin! :-)
    Ps. Vad väntar du på med bloggen? Dina texter + dina bilder = Succé!

    SvaraRadera