söndag 25 april 2010

Dagens lista!

Det var länge sedan jag hade en lista här på bloggen… Men nu är det dags! Här kommer min lista på:

Underskattade fritidssysselsättningar:

1. Hångla! Varför gör man inte det så mycket efter några år i ett förhållande? När det är så gôtt! Eller kan det vara så enkelt att det beror på att jag är så slarvig med rakningen?

2. Näää… Jag kom inte på något mer…

Kan ni vara bussiga att hjälpa mig fylla i listan? Fem grejer måste vi få ihop i alla fall… Innan dagen är slut!!!

7 kommentarer:

  1. Mitt bästa tips: Ta sig en skön tupplur!

    SvaraRadera
  2. En liten tupplur efter dagens långpass?

    SvaraRadera
  3. Aj då, Eva hann före. Men nu är det så att jag oftare tar en tupplur!

    Men ok då, jag föreslår då att häcka lite framför datorn!

    SvaraRadera
  4. En tupplur är helt klart underskattat! Den kommer nog på första plats! :-)

    SvaraRadera
  5. Ligga i soffan och lyssna på bra musik! Fint det! (Men orakat är INTE nice!)

    SvaraRadera
  6. Det blev ju fyra saker iaf! Sen när jag lagt mig igår kväll kom jag på den femte: Läsa en bok! :-)

    SvaraRadera
  7. Ps. Jag rakade mig i går oxå! :-)

    SvaraRadera