tisdag 11 maj 2010

Tävling!

Kommer ni ihåg i vintras, att jag lovade att ha en ”bit för bit” tävling om löpning?

Men jag har ett problem… Jag kommer bara på en massa svar! Inga frågor…

Men nu kom jag på: Jag kan ha en inverterad tävling! Det vill säga att jag ger ER ett svar och ni ställer en fråga! Det låter väl jätteroligt? (Jag tittar ju som bekant inte på TV4 så jag har ingen aaaning om att det konceptet redan är uppfunnet…)

Men i alla fall: Här kommer svaret:

Han och jag var aktiva under samma tidsperiod. Han var dock något bättre, med bland annat en VM-seger. Av någon anledning: Hellre än att springa upp och ned för Kilimanjaro några gånger om dagen brukade han bo och träna i Japan. Och han såg ut så här:




Kom igen nu mina vänner! Ge mig en fråga! Leffe till exempel: Jag är säker på att du kan formulera någon fyndig fråga där mannens namn ingår!

3 kommentarer:

  1. Nu har du nog för hög uppfattning om mig :-)

    SvaraRadera
  2. Fan, Leffe! Jag trodde du kunde din löparhistoria! :-)

    SvaraRadera
  3. Va tråkiga ni är! Ni kan ju!
    Men vi säger så här då: Den första med en rätt fråga får en stycken triss-lott!
    Nu kommer det nog att drösa in kommentarer och förslag tror jag! :-)

    SvaraRadera