onsdag 12 maj 2010

Onsdag morgon...

Vad jobbigt det är med människor som blir "plutta"... Ni vet, sådana som när de blir arga liksom inte säger något... Utan bara går omkring och är just "plutta". Vad menar ni? Tycker ni jag ska gissa vad som är fel eller? Glöm det! Jag tänker inte ens försöka... Säger ni inget är det för fan erat problem och inte mitt!

Alla nuförtiden har ju varit på kurser där man pratat "kommunikation, feedback och konflikthantering" så skärp er för fan!

Det är ju till och med bättre ni ställer er och skriker och gapar lite!

5 kommentarer:

  1. Fniss. Jag känner en kille Molkom som brukar kunna bli lte plutt.

    SvaraRadera
  2. Men är man det så kanske det hjälper mer en löptur?

    SvaraRadera
  3. Mats: Är det mig du menar? Då har du isf missuppfattat min personlighet... JAG är aldrig plutt ;-)

    Leffe: Jo, det är nog många som skulle behöva ut på en löptur! Jag ska, om det går som jag tänkt, ut på ett redit pass just nu! :-)

    SvaraRadera
  4. Faktum är att jag tror många verkar tro att alla andra har röntgensyn och "vet" vad den andre tänker. Bättre att fråga en gång för mycket. Fråga de/de "plutta" vad de pluttar för. De kanske inte ens ÄR plutta utan det är du som TROR det! :-)

    SvaraRadera
  5. Kan det vara så? :-)
    Min taktik brukar annars vara att liksom bara skita i de... Och tänka att det är deras problem och inte mitt och att jag inte ska bry mig...
    Men kanske din metod är bättre. Iaf mer sympatisk! :-)

    SvaraRadera