söndag 23 maj 2010

Söndag...

Jaha...

Då var helgen slut...

Och joggingrundan avslutat...

Jag har ingen aning om hur det gick till... Men jag har hamnat på bild hos Ingmarie... Om ni läser hennes inlägg "Gråtfärdig" så är jag på fjärde bilden uppifrån! Och det tyckte i alla fall jag var roligt!

Annars i dag har det väl bara blivit lite sådana där Svenssongrejer gjorda... Pulat i trädgården och sånt... Och det är ju sådär roligt att skriva om...

Men i morgon, då lovar jag att skriva om något roligt! Kärlek kanske? Vad tror ni... Är det något ni vill läsa om på en måndag?

6 kommentarer:

  1. Hemskt trött kanske mindre trälig24 maj 2010 kl. 01:11

    Om bara ögonen vill öppna sig så vill vi väl alla ha kärlek en måndag.

    SvaraRadera
  2. Bra jobbat! Undrar hur många av Sveriges befolkning som INTE var på joggingrunda...?

    SvaraRadera
  3. Jag var inte ute på nån joggingrund. Är inte nog snabb för att jogga. Lunkarrunda för min del!

    SvaraRadera
  4. Var blev den av? Kärleken?

    SvaraRadera
  5. Hemskt trött: Sitt inte uppe på nätterna! Då ska man sova ju! :-)

    Magnus: Men jag var inte med på varvet! Men det var du och det gick ju lysande! Grattis! :-)

    Mats: Lunka på! Det blir nog bra! Rätt va det är så är du nog joggare du med! :-)

    Ingmarie: Jag trodde ingen vill läsa om den? Jag spånar vidare! :-)

    SvaraRadera
  6. Klart jag/vi vill! Tjusiga ögonbryn förresten...;-)

    SvaraRadera