torsdag 6 maj 2010

Jobbet...

I går var det dax för min gemensamma "onsdagsträning" här på jobbet igen! Första gången, förra onsdagen alltså, var vi bara två. Men till den här gången hade jag gått ut lite hårdare med mejl och annonskampanj, så vi blev 150 procent fler än första gången! Det vill säga fem stycken... Leffe: Räknar jag rätt nu? Först gick vi fem kilometer och efter det var vi tre som joggade tre kilometer. Vad duktiga vi är!

Nu ska jag åka hit och leka och spela... Sånt har jag aldrig provat förut men det kanske blir kul... Vilken tur jag har som är en så högt uppsatt person här på företaget så jag får chans att testa sådant... Hahaha...

Jag ska försöka lämna en rapport om det äventyret framåt kvällen...

3 kommentarer:

  1. Ja det där vill jag VERKLIGEN höra mer om! (Enl. mig är det något som inte platsar på OS...)
    150% är en extremt bra siffra! I den takten har du snart alla med dig! :-) Go go!

    SvaraRadera
  2. Tjihoo! Curling är hur svårt som helst!!! Jag har testat och blev aldrig riktigt klok på hur proffsen kan lyckas så exakt :-) Men KUL var det!

    SvaraRadera
  3. Magnus och Ingmarie: Jag skrev lite om mitt curlingäventyr ovan... Magnus: Det kan ju vara som så att proffsen har tränat lite, och det är därför de är bra? :-)

    SvaraRadera